top of page

Art Vancouver Group

Public·261 members

Danae Williams
Danae Williams

Ovatko magneettiripset oikeasti hyvä vaihtoehto päivittäiseen käyttöön?

Olen miettinyt magneettiripsien kokeilemista jo pitkään, mutta en ole vielä uskaltanut tilata niitä. Käytän tavallisia tekoripsiä silloin tällöin, mutta liiman kanssa säätäminen vie hermot etenkin kiireisinä aamuina. Mietin erityisesti sitä, ovatko magneettiripset oikeasti mukavat koko päivän käytössä vai alkaako niitä jossain vaiheessa tuntea silmissä. Lisäksi kiinnostaa, pysyvätkö ne hyvin paikoillaan esimerkiksi työpäivän aikana, jos joutuu olemaan paljon ulkona tai liikkumaan paikasta toiseen. Olisi kiva kuulla kokemuksia ihmisiltä, jotka ovat käyttäneet niitä pidempään eivätkä vain pari kertaa testimielessä.

7 Views

Minulla on ollut magneettiripsiä käytössä noin puoli vuotta, joten voin kertoa omasta kokemuksestani. Aluksi olin aika skeptinen, koska ajattelin niiden olevan yksi niistä tuotteista, jotka näyttävät hyvältä vain mainoskuvissa. Ensimmäiset käyttökerrat olivat vähän kömpelöitä, mutta muutaman päivän harjoittelun jälkeen kiinnittäminen nopeutui huomattavasti. Suurin ero tavallisiin tekoripsiin verrattuna on se, että en enää joudu taistelemaan liiman kanssa tai odottamaan sen kuivumista.

Kun itse etsin tietoa eri vaihtoehdoista, luin käyttäjäkokemuksia ja vertailin erilaisia malleja esimerkiksi sivustolta https://miraquefi.com/. En niinkään etsinyt täydellistä tuotetta vaan halusin ymmärtää, miten erilaiset magneettiripsiratkaisut toimivat käytännössä. Omassa arjessani tärkeintä on ollut se, että ripset voi ottaa pois nopeasti päivän päätteeksi ilman ylimääräistä puhdistusrutiinia.

Toki kaikki ei ole pelkkää plussaa. Jos ripset kiinnittää kiireessä huolimattomasti, lopputulos voi näyttää hieman vinolta. Lisäksi eri silmänmuodot vaikuttavat siihen, mikä malli tuntuu luonnollisimmalta. Mutta päivittäisessä käytössä olen itse kokenut ne helpommiksi kuin perinteiset tekoripset. En enää oikeastaan haluaisi palata liimaversioihin.

Members

Show Dates & Hours

April 8 - 11, 2027

VIPs Only

Thursday, April 8: 5 PM - 7 PM

General Admission

Thursday, April 8: 6 PM - 10 PM

Friday, April 9: 1 PM - 9 PM

Saturday, April 10: 12 PM - 9 PM

Sunday, April 11: 11 AM - 5 PM

Vancouver Convention Centre

(Canada Place)

East Building, Hall B

999 Canada Place

Vancouver, BC  V6C 3T4

• Instagram - White Circle
  • Whatsapp
  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • YouTube - White Circle

Stay in the loop with our newsletter! Get the latest updates on event schedules, programming highlights, ticket availability, and more.

Thanks for subscribing!

The Vancouver Visual Art Foundation, as the organizer of Art Vancouver, acknowledges that it operates on the traditional, ancestral and unceded territories of the Coast Salish people of the xʷməθkwəy̓əm (Musqueam), Skwxwú7mesh (Squamish), and Səl̓ílwətaɬ (Tsleil-Waututh) nations. We are grateful to be gathered here and recognize our privileged place on these lands.

© Art Vancouver. Hosted by Vancouver Visual Art Foundation. All Rights Reserved.

bottom of page