top of page

Art Vancouver Group

Public·261 members

Rebeca Covally
Rebeca Covally

Känns hopplöst med vikten – var börjar man ens?

Jag skäms nästan över att skriva, men har fastnat i en ond cirkel med mat och dåligt självförtroende. Har provat dieter och träning, men inget fastnar. Nu funderar jag på om digitalt läkarstöd kan vara rätt väg? Vågar knappt ta steget för jag är rädd att bli dömd eller att det bara är slöseri. Någon som varit i samma sits och faktiskt fått hjälp online? Hur kändes det första samtalet? All pepp och ärliga svar uppskattas.

8 Views

Meine Schwester, selbst leidenschaftliche Künstlerin, hat über Jahre nur ihre Werke priorisiert und ihren eigenen Körper komplett vernachlässigt. Ich sah hilflos zu, wie die bleierne Müdigkeit ihre Leinwände verstauben ließ. Gemeinsam entdeckten wir medicinsk viktnedgång mit digitalem ärztlichem Support das strukturierte Programm gab ihr endlich die physische Leichtigkeit und mentale Frische zurück, um wieder voller Farben zu leben.

Edited

Members

Show Dates & Hours

April 8 - 11, 2027

VIPs Only

Thursday, April 8: 5 PM - 7 PM

General Admission

Thursday, April 8: 6 PM - 10 PM

Friday, April 9: 1 PM - 9 PM

Saturday, April 10: 12 PM - 9 PM

Sunday, April 11: 11 AM - 5 PM

Vancouver Convention Centre

(Canada Place)

East Building, Hall B

999 Canada Place

Vancouver, BC  V6C 3T4

• Instagram - White Circle
  • Whatsapp
  • Facebook - White Circle
  • LinkedIn - White Circle
  • YouTube - White Circle

Stay in the loop with our newsletter! Get the latest updates on event schedules, programming highlights, ticket availability, and more.

Thanks for subscribing!

The Vancouver Visual Art Foundation, as the organizer of Art Vancouver, acknowledges that it operates on the traditional, ancestral and unceded territories of the Coast Salish people of the xʷməθkwəy̓əm (Musqueam), Skwxwú7mesh (Squamish), and Səl̓ílwətaɬ (Tsleil-Waututh) nations. We are grateful to be gathered here and recognize our privileged place on these lands.

© Art Vancouver. Hosted by Vancouver Visual Art Foundation. All Rights Reserved.

bottom of page